Ο Σύλλογος γονέων του σχολείου μας, πάντα κοντά στα παιδάκια μας, διοργανώνει αποκριάτικο πάρτυ την Κυριακή 10 Μαρτίου στον παιδότοπο ΥΠΟ..πόταμο.

Σας περιμένουμε όλους!

Αφήστε σχόλιο